Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» , компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони входять до переліку непродовольчих товарів , що не підлягають поверненню та обміну.
Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити покупцю в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Товари належної якості, які не підлягають обміну, згідно з Додатком №3 до постанови Кабінету Міністрів України про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»:
• шпон, пиломатеріали, плиткові матеріали (деревоволокнисті та деревостружкові плити, фанера), нарізані під розмір, вказаний покупцем (замовником).
Товари належної якості, для яких дозволено повернення та обмін, можуть бути повернені протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:
• товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
• товар повністю укомплектований та збережене фабричне пакування;
• збережено всі ярлики та заводське маркування;
• товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Під час отримання замовлення обов'язково перевіряйте товар на комплектність, цілісність, відповідність зовнішнього вигляду.
Якщо при отриманні покупець не перевірить замовлення та вирішить повернути товар, посилаючись на пошкодження, неповну комплектацію, Компанія може відмовити в обміні/поверненні через неможливість встановити причину та час виникнення пошкодження та/або некомплектності.